Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gorallsystemm | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.08.2003 @16:18:49 ostatnio na stronie10.08.2010 @10:31:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8178104
digarty79 komentarze526 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bratpit    23.12.2008 @20:55:11
Ekstra galeria. Pooglądam se...
pozdrawiam
~ObiSan    18.08.2008 @16:26:25
Dobry wektor jest w cenie.
_______
You cannot change your fate, but... I can.
~ploom    08.08.2006 @16:49:45
a co tak cicho i nie nowo
~lookasz    14.01.2006 @12:05:16
:D
~lookasz    30.12.2005 @16:21:21
tu cie mam!
~InesTutu    06.06.2005 @00:25:06
przepraszam czy ma Pan może odrobine cukru? tak pytam, z ciekawości raczej, zagaić chciałam
_______
dupa
+kret    21.04.2005 @11:04:21
zem nie zauwazyl Twego powortu szejm on mi

Jaman
~mmilka    20.04.2005 @12:52:42
te jego ponentne kobietki sa zniewalajace... nie wiem jka mozna go nie lubic ciesze sie ze zgadzamy si e wtej materii pozdr
_______

idąc prosto przed siebie można zajść daleko
("Mały Ksiażę")
~meba    19.04.2005 @21:36:11
ale gdzie??
ale który??
_______
katarzynakmita.com http://katarzynakmita.com
~losthighway    19.04.2005 @13:25:16
totalny odjazdshoŁ artnormalnie...ma cos ..ma ahhh:Pcudnie popatrzec..
zapraszam do siebie::P:P
_______
Andy, who is the guy on the stairs? Guy in black?
I don't know his name. He's a friend of Dick Laurent, I think.
Dick Laurent? Yeah, I believe so /But Dick Laurent is dead, isn't he?
He is? I didn't think you knew Dick. How do you know he's dead?
^worm    19.04.2005 @13:15:10
najlepszego!!!
ostatnio edytowane: 2005-04-19 13:16:10
~InesTutu    19.04.2005 @12:37:09
jestem już pełnoletnia i jestem młodzież ;>
_______
dupa
^anay    19.04.2005 @08:55:17
hmmm od dawna pokazujesz twarz?

ja tak z okazji.. helou i wszystkiego fajnego.
_______
it's like i hardly see the sky sometimes...
~InesTutu    19.04.2005 @08:42:13
ristekpa ;>
_______
dupa
~mmilka    18.04.2005 @14:44:44
dzieki za kom. od czegos trzeba zaczynac, jak bede tak stara jak ty to pewnei zmienie swiatopoglad gdyby mondrian zaczynal od kwadratow nie zaszegl by tak daleko.
pozdr

_______

idąc prosto przed siebie można zajść daleko
("Mały Ksiażę")
~gorallsystemm    18.04.2005 @11:32:47
A właściwie to coś tam dziadu napisał że musiałeś edytować he?
ostatnio edytowane: 2005-04-18 11:33:34
_______
http://www.gs77.com/

~nobody    17.04.2005 @23:18:51
no i poszło
ostatnio edytowane: 2005-04-17 23:19:27
_______
Teoria http://youtube.com/watch?v=Z-GEf5kqqdM Praktyka http://youtube.com/watch?v=YLpqi6sZwYw
~owcunia    17.04.2005 @20:19:36
ach... zmieniłeś...
no ale ta tez niczego sobie

:D
~owcunia    16.04.2005 @22:12:25

rozbrajajaca fota profajlowa :D
Pozdrawiam :D
~tornax    16.04.2005 @18:16:50
Wielki respekt za to zdjęcie w kilcie :D
_______
http://ityle.com/ - ityle komiks

Nikt nie mówił, że będzie łatwo ...
Nigdy nie mówiłem, że chcę aby było łatwo ...
~gorallsystemm    16.04.2005 @16:49:56
spoko ale jakiś dalszy termin bo mój różowy notatniczek jusz penka w szfach...
~nobody    16.04.2005 @16:45:25
chcesz sie umówić na wizytę?
chłopaki z południa bez kolejeczki
-phreneticus    12.04.2005 @18:00:04
no znac mnie skads mozesz w sumie jeszcze bo sie tam przewijam w roznych klimatach takich i owakich tu i tam

so remember me and next time when the question "who da fak is frenetikus?" kejm 2 your mind - anwser to it - "he's the Men!"

bigup & pozdro

~unikorn16    18.03.2005 @14:33:43
Dzięki za ocenke
Pozdrawiam
~sober    02.03.2005 @15:16:58
wy artysci to wogole tak zadzieracie dupy ze gdziez wam pamietac o nas malutkich plaszczacych sie i wiernych niczym psy podworkowe
a co tam panie we swiecie slychac w stolicy kultury i sztuki ?
_______
۞ każe - kazać karze - karać ۞
1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt